به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون نووا خوش آمدید
نمونه های اجرایی
تماس با ما
خانهمحصولاتآلبوممطالب
0
سبد خرید

چاپ لوگو و طرح سفارشی مشاغل

نویسنده: ادمین|

چاپ لوگو و طرح سفارشی مشاغل بر روی پرده 


دوستان عزیز در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید با سفارش  یه پرده مناسب برای فضای کارتان هم به راحتی، نور ورودی را کنترل کنید 
و هم محیط کاری زیبا، شیک و حرفه ای داشته باشید.

به طور معمول اولین آیتمی که برای چیدمان یک محیط به آن توجه داریم بدون شک انتخاب پرده است، و اگر شما صاحب کسب و کار هستید چه بهتر که بتوانید با خرید پرده ای با طرحی متناسب با زمینه کاریتان با یک تیر دو نشان بزنید، استفاده از پرده ای با لوگو تجاری تان بی شک نظر مخاطب شما را جلب می کند  و جنبه تبلیغاتی خلاقانه ای هم دارد.
فرقی نمی کند چه در یک مرکز تجاری باشید و چه مغازه ای در خیابان داشته باشید یا در یک محیط اداری ، پزشکی ، زیبایی و ...  ویو یا دید محیط بیرونی محل کار، پنجره اتاق دفاتر، شرکت ها  و یا شیشه ویترین مغازه  با طرح و برند کسب و کارتان اولین نقطه دید مخاطب شما خواهد شد.

پس برای انتخاب پرده ای مناسب با محیط کارتان تا آخر این مطلب با ما همرا باشید

انتخاب نوع پرده​

 برای سفارش پرده تبلیغاتی انتخاب های زیادی دارید، اما ما به شما پرده شید رول را پیشنهاد می کنیم این پرده ی یک تکه، با کیفیت و ضخامت مناسب می تواند حاوی شعار، پیام ، لوگو تجاری، راه های ارتباطی ازجمله: شماره تماس، شبکه های اجتماعی و... باشد و در کنار جذابیت بصری، کنترل بسیار خوبی هم برای کاور نور بالای خورشید دارد، همچنین برای ویترین مغازه هایی که در خیابان قرار دارند هم محافظ بسیار خوبی برای اجناس پشت شیشه ویترین است ،از سوی دیگر، اگر میخواهید پرده ای با کنترل نور ورودی مناسبی داشته باشید پرده زبرا با دو حالت سایه کامل و سایه روشن هم گزینه ای مناسبی ست ، بر روی این پرده نیز می توانید طرح و لوگو دلخواه تان را داشته باشید.

  • انتخاب طرح پرده​

بعد از انتخاب نوع پرده باید طرح یا لوگو مورد نظرتان را مشخص کنید، اگرفایل انتخابی طرحتان را با کیفیت مناسب و به صورت آماده دارید، فقط کافیست آن برای ما ارسال کنید و بعد از بررسی توسط تیم طراحی و جاگذاری در ابعاد سفارشی پرده شما آماده تولید خواهد شد. اما اگر در انتخاب طرح نیاز به کمک داشته باشید، تیم ما آماده است تا به شما در انتخاب طرحی متناسب با کسب و کارتان راهنمایی و مشاوره لازم را داشته باشد.

زمان تحویل پرده

 بعد از انتخاب نوع پرده و طرح مورد دلخواهتان، مهم ترین موضوع  برای مشتریان ما زمان تحویل پرده است که برای  پرده های چاپی تبلیغاتی بین 3 تا 4 روز کاری است و تیم گروه دکوراسیون نووا همیشه سعی بر این داشته  با توجه به محدودیت زمانی مشتری عزیز در سریعترین ترین زمان ممکن سفارش شما آماده وتقدیمتان کنیم.

اطلاعات تماس جهت مشاوره بیشتر با مشاورین گروه دکوراسیون نووا
09906644263
026-32319333

لوگو enamadدرگاه پرداخت زرین پال