به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون نووا خوش آمدید
نمونه های اجرایی
تماس با ما
خانهمحصولاتآلبوممطالب
0
سبد خرید

پرده های مدرن رولی

نویسنده: ادمین|

آشنایی کامل با خانواده پرده های رول آپ

دوستان عزیز در این مقاله میخواهیم شما را با پرده زبرا و تنوع این محصول کاربردی آشنا کنیم 
تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع پرده را نسبت به نیاز و انتظارتان انتخاب و خریداری کنید
پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


پرده زبرا یکی از مدل های جدید پرده است که در سالیان اخیر به واسطه تنوع درطرح و ابعاد، و همچنین سهولت در استفاده و ویژگی های بیشمار آن  بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. از آنجایی که مسئله نورازمهم ترین مسائل در دکوراسیون داخلی است، تنظیم نور نیز امر مهمی در انتخاب پرده است. پرده زبرا توانسته این موضوع را به خوبی تحت کنترل بگیرد.این پرده تنظیم نور بسیار راحتی دارد و در عین سادگی بسیار زیباست و همین موضوع باعث شده پرده زبرا به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دکوراسیون داخلی منزل و حتی دیگر فضاها تبدیل شود.همچنین از مزایای  دیگر آن  می توان  به مقاومت در برابر لکه‌ها و چروکیدگی اشاره کرد. این پرده ها معمولاً از پارچه‌های  قابل شستشو ساخته شده‌اند که می‌توانید با یک نظافت معمولی تا مدتها از این پرده های کاربردی  استفاده کنید. پرده‌های زبرا در انواع رنگ‌ها و الگوهایی متنوع موجود هستند، که به شما اجازه می‌دهد متناسب با سلیقه واستایل دکوراسیون داخلی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پرده زبرا: 

پارچه این پرده از جنس نخ و پلی استر دولایه، به صورت راه راه به شکل تور و پارچه و به صورتی افقی هستند و درهنگام جمع شدن، به سمت بالا رول شده و کامل در کتیبه خود جمع می شود. دارای یک زنجیر برای بالا و پایین آوردن و تنظیم ارتفاع پرده هستند که به انتخاب خود می توانید در سمت راست یا چپ سفارش دهید، درهنگام کشیدن زنجیر، پارچه دولایه زبرا روی هم جابه جا می شود و دو حالت سایه کامل وسایه روشن را به وجود می آورد.در حالت سایه روشن شما نوارهایی از نور را داخل فضا خواهید داشت و در حالت سایه کامل نور کامل پوشانده می شود و هیچ گونه دیدی از بیرون و داخل نخواهید داشت.این پرده کاربردی در دو نوع چاپی و ساده آن با رنگبندی تعریف شده موجود است. توجه داشته باشید در نوع  چاپ تصویری این پرده تصویر به صورت راه راه دیده می شود، همچنین تنها لایه رویی آن چاپ  خواهد شد و قسمت پشتی آن سفید و بدون چاپ می باشد. در نهایت این مدل از محبوب ترین نوع این پرده های مدرن محسوب می شود در محیط منزل، آشپزخانه، اتاق نشیمن، سالن و پذیرایی، اتاق خواب ها و... همچنین محیط اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت مناسبی نیز دارد.

پرده شید:

پارچه این پرده از جنس نخ و پلی استر است یک تکه، به صورت افقی، درهنگام جمع شدن، به سمت بالا رول شده و کامل در کتیبه خود جمع می شود. دارای یک زنجیر برای بالا و پایین آوردن و تنظیم ارتفاع پرده هستند که به انتخاب خود می توانید در سمت راست یا چپ سفارش دهید، این پرده حالت سایه روشن ندارد و با کشیدن زنجیر آن فقط میتوانید ارتفاع پرده را تنظیم کنیدبا این حال بهترین گزینه برای پرده تصویری است زیرا شما تصویر را کامل و یک تکه بر روی پرده خود خواهید داشت. این مدل می تواند جای تابلو ،پوستر دیواری یا ... را درمحیط  شما پر کند و درعین زیبایی کاربرد پرده را نیز خواهد داشت و در هر محیطی قابل اجراست. از دیگرموارد استفاده این پرده می توان به کاربرد آن درسفارشات تبلیغاتی، چاپ لوگو، طرح اختصاصی و... برای آفتابگیر ویترین مغازه در محیط خارجی و داخلی در مراکز تجاری و اداری و... اشاره نمود.قیمت این مدل پرده نیز همانند زبرا بسیار مناسب می باشد.

پرده سیلوئت:

پارچه این پرده از جنس نخ و پلی استراست یک تکه، به صورت افقی، درهنگام جمع شدن، به سمت بالا رول شده و کامل در کتیبه خود جمع می شود. دارای یک زنجیر برای بالا و پایین آوردن و تنظیم ارتفاع پرده هستند که به انتخاب خود می توانید در سمت راست یا چپ سفارش دهید، دارای قابلیت تنظیم کامل نور از حالت سایه کامل به نیم سایه و سایه روشن است.اگر با پرده های کرکره ای فلزی آشنایی دارید می توان گفت این پرده از نوع کرکره ای پارچه ای می باشد و به شما قابلیت تنظیم درجه نور را خواهد داد، با کاربری بسیار راحتتر و مدرن تر از نوع فلزی آن. پرده سیلوئت به عنوان یک گزینه شیک و مدرن برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود و به دلیل قابلیت‌های خاص خود، در اتاق‌های نشیمن، اتاق خواب و حتی اتاق کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرده برای سفارشات چاپی بسیار مناسب است، تصویر روی پرده در حالت سایه به طور واضح و کامل دیده می شود و در حالت نیم سایه و سایه روشن نیز به حالت محو نمایش داده می شود.

پرده شب و روز:

پارچه این پرده از جنس نخ و پلی استراست دو لایه مجزا، به صورت افقی، درهنگام جمع شدن به سمت بالا رول شده و کامل در کتیبه خود جمع می شوند. دارای دو زنجیر، برای بالا و پایین آوردن و تنظیم ارتفاع برا پرده هستند که به انتخاب خود می توانید در سمت راست، چپ و یا (دوجهت) سفارش دهید، با قابلیت تنظیم ،کنترل نور و حفظ حریم خصوصی در محیط داخلی استفاده می‌شود. این سیستم به شکل یک جفت پرده شامل پرده روز یا زبرا یک سانتی(پرده نورانی) پرده شب یا شید (پرده تاریک) طراحی شده است. این پرده گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب و اتاق کودک است و کنترل کامل نور ورودی را به شما واگذار می کند.
نوع چاپی این محصول بسیار پرطرفدار است و روی لایه رویه یا زبرا یک سانتی انجام خواهد شد به این صورت حتی اگر زمانی از پرده چاپی خود خسته شدید می توانید لایه رویه را کاملا به سمت بالا جمع کرده و از لایه دوم یا شید ساده آن استفاده کنید.

اگر این مقاله در مورد پرده زبرا و سایر مدل های این پرده را دوست داشتید، تیم گروه دکوراسیون نووا نیز  با داشتن بیش از 10سال سابقه فعالیت، مفتخر است که در این زمینه در خدمت شما باشد.
هدف ما کسب شناخت و آشنایی کامل شما از محصول قبل از خرید و رضایتمندی شما بعد از خریدتان است
همه تلاش ما این است که نحوه فعالیتمان همراه با تکنولوژی روز باشد. در این راه نیازمند همیاریتان هستیم
 وهمچنین انتقادات و پیشنهادات شما چراغ راهمان خواهد بود.
اطلاعات تماس جهت مشاوره بیشتر با مشاورین گروه دکوراسیون نووا
09906644263
026-32319333

لوگو enamadدرگاه پرداخت زرین پال