به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون نووا خوش آمدید
نمونه های اجرایی
تماس با ما
خانهمحصولاتآلبوممطالب
0
سبد خرید

آشنایی کامل با پرده زبرا و انواع آن

نویسنده: ادمین|

توضیحاتی کلی و جامع درباره پرده زبرا

 پرده زبرا از جدیدترین نوع پرده های مدرن می باشد این پرده جایگاه ویژه ای در دکوراسیون پیدا کرده که همراه با زیبایی و کاربرد بالا بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

ساختار پارچه پرده زبرا از نوارهای راه راه تور و پارچه تشکیل شده است و به شما این امکان را میدهد که توسط زنجیر با کنترل ارتفاع پرده، شدت میزان نور را کنترل کنید .شما با با جا به جا کردن نوار های پرده می توانید در طی روز نور مورد نیاز محیط را تنظیم کنید و یا همچنین در حالت سایه کامل نور را کاور کنید و محیط داخل خانه را از معرض دید بپوشانید.

پرده زبرا قابلیت پوشش کامل پنجره ها را دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا آشپزخانه و همچنین محیط های اداری و دفاتر است.

پرده زبرا به گونه ای طراحی شده که می توان از آن در هر دکوراسیونی استفاده کرد.نوارهای راه راه پرده و حالت تابش نور، زیبایی خاصی برای هر محیطی را بوجود میآورد. و همچنین دیگر مزایای متعدد آن که در این مقاله به آن اشاره میکنیم.

 اگر احتیاج دارید که پنجره اتاقتان کاملا بسته و حریم خصوصی خود را داشته باشید و یا گلخانه کنار پنجره تان را در روز آفتابی با نور سیراب کنید و از همه مهمتر یک دکور شیک و زیبا را به خانه خود بیاورید بی شک انتخاب پرده زبرا برای پنجره شما گزینه مناسبی می باشد.

 قابلیت چاپ بر روی این پارچه تنوع بیشماری از رنگ و طرح را برای هر نوع سلیقه فراهم نموده و قابل اجرا برای منزل، مراکز اداری، تجاری و همچنین در صنعت تبلیغات فروشگاهی بسیار پرکاربرد است.

دیگر مزایای پرده زبرا نگهداری، کارکرد و استفاده آسان از آن است، تنها با یک زنجیر قادر به کنترل نور و باز و بسته کردن آن هستید. براحتی قابل نظافت هستند تنها با یک گردگیر و یا سری مناسب جاروبرقی میتوانید ظاهر نو و تمیز پرده خود را حفظ کنید.همچنین نکته مهمی که به آن باید اشاره نمود جلوگیری از هدر رفتن انرژی محیط شماست، پارچه دو لایه زبرا مانند عایقی عمل کرده و در تابستان از گرما و در زمستان از سرما جلوگیری میکند و این مسئله تاثیر بسزایی در اتلاف انرژی و بوجود آوردن دمایی مناسب و دلچسب است.

ساختار محکم آن از آلومینیوم و پارچه های ضخیم در برار نور شدید آفتاب عمر این پرده را طولانی کرده. قیمت مناسب پرده زبرا به نسبت دیگر پرده ها جایگاه ویژه ای در بازار برای خود دارد.

در کل شما با خرید این پرده از مزایای فراوان نصب آسان، کنترل نور، حریم خصوصی، زیبایی، رنگبندی و طرحهای متنوع و جلوگیری از اتلاف انرژی بهره مند هستید. 

حال بهتر است به چند نکته قبل از  خرید پرده زبرا توجه کنید، قبل از هر چیز توجه کنید پرده روی پنجره شما توی کار و یا بیرون کار نصب خواهد شد اندازه گیری درست مرحله مهمی از کار بوده و در صورت اشتباه در اندازه گیری،دیگر ابعاد پرده ساخته شده را نمیتوان تغییر داد.

بعد از آن نوبت به انتخاب رنگ و طرح دلخواه پرده زبرا هست. همانطور که گفته شد پرده زبرا شامل طرح و رنگهای بسیاری است که نسبت به کاربرد آن در محیط و برای هر دکوراسیون و سلیقه ای طراحی شده و انتخاب را بسیارآسان نموده، همچنین مشاوران ما در این زمینه می توانند شما را در صورت نیاز راهنمایی کنند. 

نکته دیگر در مورد نصب پرده زبرا می باشد. با اینکه نصب پرده زبرا بسیار ساده است ولی نکات مهمی را باید هنگام نصب رعایت نمود و از داشتن وسایل مورد نیاز از قبیل نردبان و دریل اطمینان حاصل کرد ،نصب و استفاده صحیح، طول عمر پرده را بیشتر خواهد کرد، پس در صورت نیاز از نصابی که تجربه نصب را دارد کمک بگیرید.

در انتها به شما خاطر نشان میکنیم،  بی شک این پرده انتخاب درستی برای هر نوعی از پنجره است و مرغون بصرفه بودن، تنوع طرح، نصب آسان، نگهداری و نظافت آسان و.... این نوع پرده را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین پرده های  دنیای امروز کرده است.

لوگو enamadدرگاه پرداخت زرین پال